Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




24 Ocak 2018 Çarşamba

Neden (Bazen) Blog Yazıyorum?

Herkese yine yeniden kocaman bir MERHABA!
En son yazımdan sonra resmen 2 çocuklu hayata başladım ve oradan sesleniyorum. Kerem her an uyanabilir tedirginliği de var üzerimde ama olsun Elifi kreşten alma saatim gelene kadar az biraz yazayım çünkü özledim blogumu.
Hamileyken evde olduğum zamanda buraya daha çok yazı yazacağımı düşünmüştüm ve planlamıştım. Olmadı, yaz(a)madım. Bir taraftan canım hiç istemedi. Hatta öyle bir aşamaya geldim ki; "Neden blog yazıyorum ki?" sorgulamasında buldum kendimi. Sahi neden?
Belki kısır bir döngüye girmiştim belki sebep çok başkaydı bilmiyorum, üstelemedim ve blogum hiç yokmuş gibi davrandım bir süre. Ancak yılların alışkanlığıyla "bir şey" olduğunda kaşınmaya başladım, "işte bunu bloguma yazmalıyım" hissinden kurtulamadım. Kurtulmak mı istedim? Sanırım biraz evet. Beni soğutan neydi onu kurcaladım ve sebebin tam burnumun dibinde olduğunu gördüm. Bloga fazla sıkışmıştım ve bence fazla ifşa olmuştum. "Ünlü" olmak anlamında değil bu, takipçi sayım 200lerde zaten ahaha ne ünü :) İnstagram hesabımın gizli olmasının ve çoğu kişiye takip izni vermeyişimin de sebebi bu zaten, güvenememe hali. Reklam kokan hareketler ve işin bazı noktalarda ucunun kaçmış olduğunu görmem. Nasılsa defterime bir şeyler yazıyorum bir de neden bloguma bir şeyler yazma ihtiyacı duyuyorum ki diye düşündüm ama bulamadım.
Ta ki...
Emzirme sürecindeki uykusuz anlarımda bazen uyumamak bazen de kafamı dağıtmak için blog okumaya başlayana kadar. Okuduğum blogların hiçbiri "Esra bak bunu senin için yazdık" demiyordu elbette ama bazıları öyle "bana hitaben" yazmıştı ki, beni gecenin bir vakti derin uykumdan uyandırdı.
İşte ben de TAM bu sebeple yazıyordum; PAYLAŞMAK İÇİN.
Mesele sadece senin içindekileri döküp gitmek değildi (yıllarca böyle düşünmem ne tuhaf) aynı zamanda farkında olsan da olmasan da bir etkileşim vardı.
Ki ben sanırım en kötü blog okurlarından-sahiplerinden biri olabilirim. Ne instagram hesabımda ne de burada yazılan yorumlara cevap veriyorum. Bir şeymi tutuyor beni gerçekten bilmiyorum, Buna rağmen ısrarla yazılarıma yorum yazan dostlar, gerçekten İYİ Kİ VARSINIZ.
Vakit buldukça buradayım artık.
Bu bir söz veya challenge değil.
Hatta hiçdeğil, sadece bir istek ve hatta umut.
Ama blogumu revize etmeye karar verdim.
Aklımda öncelikle sadeleşme var, mesela çocuk kitapları yazılarımın burada durmasına gerek yok artık, onu epeydir LÇK'de yazıyorum zaten :)


Hem bir ses vereyim dedim hem de bir şey sorayım; sizin benim blogumda okumaktan en çok keyif aldığınız yazılar hangileri? Ve siz neden blog yazıyor /okuyorsunuz?
Ve Esoş kaçar, 2 bebekli hayattan ilk SES'im de bu olsun.

5 yorum:

  1. Her yazını severek okuyorum ben, yeter ki sen yaz ;)
    Blog yazılarımı kendim için yazıyorum ben çoğunlukla, Oytunla olan hikayelerimi anılarımız kalsın diye... İfşa olmaktan eskiden ben de çok korkuyordum, sonradan çok da önemsememeye başladım. Artık hiç önemsemiyorum hatta.
    Ama bloglarda en sevdiğin şey nedir dersen hiç tanımadığım belki de hiç görmediğim insanlarla aynı ortak dili konuşabilmeyi seviyorum. Uzaktan uzaktan bazı insanların varlığı bana o kadar iyi geliyor ki ♥

    Öpüldün canımcım

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar olur... bende ara ara böyle düşünüyordum ..niye blog yazıyorum ki...2010 dan beri yazıyormuşum dün baktım da... ne çok yorum yazanım var ne de çok takipçim..
    blogla uğraşmak iyi geliyor bana...paylaşmak..anı bırakmak vs..
    ben de blogumun temasıyla görünümüyle oynadım değiştirdim..bir ara bakarsan çooook mutlu olurum..
    Seni merak ettiğim için blogunu okuyorum... sevdiğim için... değerli bulduğum için.. kitapkurdu olduğun için.. çocuksu ruhun için.. gitgellerini ben de yaşadığım için..
    mumcuk
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  3. Ben de bazen neden blog yazıyorum ki diye soruyorum kendime.
    insanlara ne ki benim yaptığım paylaşımlardan diyorum.
    Sonra bir iki kişi beğenisini dile getiriyor, ya da yorum yazıyor, o zaman iyi ki yazmışım diyorum.
    Takip ettiğim bloggerlar da paylaşım yapınca mutlu oluyorum. Belki benim paylaşımlarımdan da mutlu olan birileri vardır diyorum kendi kendime.
    Böyle git geller içerisindeyim işte.
    Ama ne olursa olsun, canım istediği zaman yazdığım, çokça okuduğum bir dünyam var buralarda.
    Siz de bu dünyamın içindesiniz.
    En çok da sohbet muhabbet etiketli yazılarınızı seviyorum.
    İki çocuklu hayatınızdan fırsat buldukça da buraya sohbete bekliyorum :)
    Sevgiler.
    Gonca

    YanıtlaSil
  4. Selam Kerem adını çok seviyorum. Adıyla yaşasın prens :)))
    Tabi ki en çok sizden haberler ve kitap yazılarınızı seviyorum.
    Blog okurken sadece kitap yazıları beni kesmiyor, okuduğum yazarın yaşam tarzını, zevklerini bilmek bana güven veriyor veee sizi okumayı gerçekten çok seviyorum :)))

    YanıtlaSil
  5. :) Bekliyoruz düzenli yazılarını. İki çocuklu hayatta başarılar ve mutluluklar!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...