Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




27 Temmuz 2015 Pazartesi

İzleyin Mutlaka: Suits :)

Yabancı diziler arasından aklıma yatan bir dizi bulmak benim için epey güç oluyor.
Favorim hala Friends olsa da yeni dizi önerilerine açığım.
Bir dönem Gilmore Girls izlemiştim, çok sevmiştim. Daha az "kızsal" bir şeyler izleyeyim, içinde bir heyecan olsun ama "vurdu, kırdı" olmasın, başrolde de Harvey abimiz olsun derseniz SUİTS dizisini cidden tavsiye ederim.
Çok oldu ben izleyeli, yeni bölümlerin geldiğini fark edemeyecek kadar uzun zamandır da dizi dünyasında değildim :) Ta ki geçen gün "canım kitap okumak istemiyor, eskiden dizi izlerdik" deyip dizilerin olduğunu sayfayı açana kadar. Suits'in yeni bölüm haberini görünce heyecanlandım tabii.
Çok bölüntülü olsa da yeni bölümleri su gibi içtim.
Hukuk bürosunda geçen bu dizide beni en çok güldüren karakter Louis Litt. Şahane bir oyuncu(luk) bence.
Hani insan bazen kafamı boşaltayım ama boşaltırken de çok saçma bir şey izlemeyeyim ister, bence SUİTS tam bu kategoride yer alıyor.
Bazıları bu diziyi Harvey Specter için izlediğimi söylese de, yoo yok öyle bir şey :)

Görsel Kaynak: buradan

3 yorum:

  1. Favori dizimdir sanırım kadınlar harvey için erkekler ise donna için izliyorlar :)) eğer buna benzer istersen eskilerden ama gerçekten çok güzel bir dizi olan ally mcbeal öneririm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydum ama izlememiştim, bir bakayım, iyi oluyor yeni ve güzel dizi önerileri :) Harvey harvey harvey :)

      Sil
  2. bu önerini saklayıp kışın değerlendireceğim :) iş yerinde yazın dizi bile izlenmiyor ama kışın ara sıra izlemek keyifli oluyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...