Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




15 Aralık 2015 Salı

Doğa Günlüğüm 1

Geçen yazıdan sonra aldığım bir takım kararlar vardı, mesela fırsat bulduğun an'larda doğada olmak gibi, onu uygulamaya bu öğlen başladım.
Önce karnımı doyurdum ki aman başım falan dönmesin, tansiyonum düşmesin diye :)
Sonra düştüm yollara.
Aradığım şeylerin çok uzağımda olmadığını biliyordum.
İş yerine yakın bir parka ve iş yerinin hemen yakınındaki ağaçlıklı alana gidince benim için bir hazineyle karşılaştım.
Olayın başlangıcı:
Elmasız yapamam :)
Altında oturduğum ağacı çok sevdim, kendisinin ismini bilmiyorum ama dikenliydi. Yoksa çam mıydı?
Bugün neyi fark ettim?
Doğada gezerken ve keşifler yaparken çaktırmadan spor yapıyor insan, yaşasın :)
Ve ilk günün ilk ağacı:
Aslında bu, gördüğüm 3. ağaçtı ama(yakından baktığım) ilk olmasının sebebi, kendisini tanımış olmam, işte o bir İĞDE çünkü altında iğdeler var :) (bulmaca çözdüm sanki)
Günün en değişik çekimli ağacı,bu buğuyu ben yapmadım, çekerken güneşin açısından oluşmuş:
Bu ağaç da ilk ağaç gibi çam mı yoksa?
Doğayı iyi bilenler lütfen benim yazılarımı okumasın, "yok artık bu kız nerede büyümüş/yaşıyor" diyebilir :)
Günün tatlısı:
Bunlar mimoza değil mi?
Gördükçe mutlu oluyorum :)
Ta taaa
Geçen yazıda bahsettiğim "çer çöp takas" etkinliği için ilk topladıklarım.
İnstagramda da duyurdum ama "ben varım" diyen olmadı.
Bu güzellikleri almak isteyen ve bana kendi yöresinden çer-çöp göndermek isteyen olursa çok sevinirim.
Ve günün canlısı:
Salyangoz, canlı gibi duruyordu ama emin değilim.
İlk gün maşallah çok güzel geçti benim için.
Darısı diğer günlere :)
İş yerinden bir arkadaşıma bir kozalak hediye ettim, sevindi.
Sabah ilk saatlerde okuduğum şu yazı da hala aklımda, bence mutlaka okuyun.
Bir de bugün çok şükür o kadar güzel paketler aldım ki, çok mutlu oldum.
Bir tanesi ile hala bakışıyoruz ve ben hala şoktayım.
Şokta olmak nasıl desem, hani çok yüksek bir yere çıkarsın, doğa harikadır ve orada şöyle hissedersin: o yüksekten bir an soğuk suya atladım, aşağıda nefessiz kaldım, çıktığımda 'bu harika ve yeniden yapmalıyım' dedim çünkü yaşadığımı hissettim. işte böyle hissettim, gözümden yaş geldi. (nasıl devrik bir ifade olduysa)
Hala şokta olmasam daha da yazardım :)

9 yorum:

  1. harika bir fikir olmuş, hem senin için hem bizim için :) ben de ağaç, bitki isimlerini hiç bilmem ve buna çok üzülürüm. belki böylece öğreniriz beraber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa güzel olur, birlikte öğrenme fikrini ben de sevdim :) Çok teşekkürler

      Sil
  2. Ağaçların yapraklarını göremediğim için pek anlayamadım, ilk fotoğraftaki çama benziyor ama çamın da bir sürü çeşidi var tabi. Kırmızılar mimoza değil mimozalar sarı ve çiçiek gibi oluyor bunların tam adını bilmiyorum ama biz kızımla pıtpıt diyoruz. Son salyangoz da dolu değil boş gibi görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo Gece, bayağı yanılmışım ben demek ki, ne iyi oldu yazman, çok teşekkürler.
      Bir dahakine daha net çekeyim, belki daha iyi görürsün.
      Kırmızı mimoza olmuyor muydu? şaşırdım bak :)

      Sil
    2. Kırmızı kokina sonra hatırladım

      Sil
  3. Link verdiğin yazı bana da kendimi çok iyi hissettirdi.

    YanıtlaSil
  4. Bugün sabah yolda yürürken hep ağaçlara yapraklara baktım ve seni düşündüm.. masam kırmızı bir yaprak koydum.... iyi ki varsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa harikasın ASlı, her şey 1 yaprakla başlıyor zaten, çok sevindim.
      Sen de iyi ki varsın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...