Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




29 Mayıs 2012 Salı

Merak Ediyorum !! Neyi :)

Lokum Merak ediyor :)
bugünlerde ben de aynen kedim Lokum gibi merak ediyorum..Neyi mi?
- havalar ne zaman bir öyle bir şöyle olmaktan sıkılıp kendi rutinine dönecek?
- yaz için aklımdan geçenler 5n 1k'da nasıl cevap bulacak -6 k oldu :P
- aldığım ve hala okumadığım kitap&dergiler ne zaman okunacak..hmmmm...
- fotoğraf makinemdeki tüm özellikleri ne zaman tam olarak kullanmaya başlayabileceğim?
-tripodum bana küsmüş müdür?
-yazın da kestane yemek istesem ne yapacağım?
- avustralya mı bana uzak ben mi ona?
- dünyadaki tüm kahve çeşitlerini denemek istesem kim bana sponsor olur?
- hımym dizisindeki "anne" hangi sezonda karşımıza çıkar?

daha daaaaa gider bu sorular,
kendi soruların da eklemek isteyen olursa "yorum"lara bekleriiim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...