Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




25 Eylül 2012 Salı

Güne Güzel Başlayabilmenin Bir Yöntemi: Yeni Demlenmiş Ilık Çay :)

Yok yok sıcak değil, sadece ılık :)
Aklımda bir yüz 1 milyon konu varken buraya neredeyse hiçbir şey yazmıyorum. "ha şimdi ha sonra " derken kalıyor.. bu gidişe dur demek ve arada geçen zamanda da neler olup bittiğini paylaşmak istiyorum.

Ama önce yeni demlenmiş ılık çaydan bir yudum alalım :)


Herkese yeniden merhaba !!!
Mutlu günler :)
*Foto kaynak: google/deviantart

2 yorum:

  1. ılık çay mııı..:(
    hayır, hayır.. çay dediğin sıcak olmalı, şöyle dumanı üstünde.. dışarda serin bir hava, belki hafif yağmur atıştırmış.. yeni demlenmiş sımsıcak bir çaydan bir yudum alırsın.. o yudum yavaş yavaş boğazından aşağıya doğru akmaya başlar.. her geçtiği yeri sıcaklığıyla doldurarak.. sonra bir yudum daha alırsın.. ohhhh.. işte yaşamı şimdi daha bir güzel hissettin.. soğuk mu? o artık sadece senin çay keyfine güzellik katıyor.. tadını çıkart..:)

    YanıtlaSil
  2. Soğuk havaya nasıl geldi olay yahu :)
    Boğazımızı da yakmaya gerek yok hem içelim ılık ılık güzelleşelim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...