Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




8 Mayıs 2017 Pazartesi

Blogum Tam 5 Yaşında :)

Vay be,Eliften yaşlı bir blogum var :) Öncesini de sayarsak 6 yıldır sanal alemde günlük tutuyorum. Bazen "napıyorum ben yahu?" desem de genel olarak buraya yazmayı çok seviyorum. 5 yılda o kadar çok insanla tanışmama vesile oldu ki bu duruma ben bile şaştım kaldım.Son dönemde aklımdaki yazıların bir çoğunu tamamlayamamış olsam da 624. yazımı yayınlayacakmışım az sonra.
Bu seneki kutlama için aklımda farklı şeyler vardı ama birkaç gündür Çeşme'deyiz ve bir süre daha burada görünüyoruz. Ben de aceleyle toplanırken yanıma tam 5 adet kart aldım. Bu kartlar aslında benim gözdelerim ve bazıları hediye. Kitap veya başka bir şey hediye etmek yerine 1 kişiye mektup yazmaya ve bu kartları arkaları yazısız olarak göndermeye karar verdim. Maddi değeri olan bir şey değil ama zaten amacım "takipçi" arttırmak olmadığından kartları ve mektup almayı seven birine gider umarım bu minik hediyem diyeyim.
Katılmak için, 21 Mayıs tarihine kadar "Blogumda sevdiğiniz/sevmediğiniz şeyler neler?" sorusuna cevap vermeniz yeterli.
Güzel film ve dizi önerisi yazanlara +1 hak daha yazacağım, dermişim, şaka şaka :P
Haftalarca uğramadığın yerde senin ne yazdığını merak eden insanların olması, vakit ayırıp yorum yazmaları ve seninle üzülüp seninle sevinmeleri o kadar güzel bir duygu ki...
Bloguma ortak olan herkese çok teşekkürler.
Bir sayayım dedim ama beceremedim; sanırım blog aracılığı ile "sanal"lıktan çıkıp yüzyüze görüşüp tanıştığım 20'ye yakın kişi oldu. Ki bazılarıyla o kadar samimi oldum ki yüz yüze tanışmadığımı bile fark etmedim. "Aa o benim çok yakın arkadaşım." dediğimde "Nereden?" diye sorsalar veya "Soyadı ne?" deseler verecek cevabım yoktu belki ama kahvesini nasıl içer, çocuğunun doğum günü ne zamandır, en çok nelerle mutlu olur bilirdim.Bilirim yani :)
Koooocaman sarılmalı bitsin o halde bu yazı.
yeniden çok çok teşekkürlerimle :)


*Kartlarını benimle paylaşan Özlem Korçak ve Küçük Kıvırcık Kuzen'e çok teşekkürler :)

10 yorum:

  1. Nice yıllara :)
    Blogunda sevmediğim tek şey arada ortadan kaybolman :)
    Seni okumak çok keyifli. Sanki karşılıklı sohbet ediyormuşuz gibi. ..

    YanıtlaSil
  2. Nice güzel yazılar yaz buraya inşallah... nice yaşlara...
    blogunda en sevdiğim şeyler kişisel gelişim yolculuğunu espriyle karışık anlatmaların ve kitap okumaya heveslendirmelerin..
    sevmediğim demiyeyim de zorlandığım bazen yazılar çok uzun olunca hiperaktif olduğumdan ve genelde hep işyerinde seni okuyabildiğimden cümle atlamaları yapıyorum ve pişman olup suçluluk duyup tekrar okumalarım..yani suç bende aslında ahaaaaaa :)
    mumcukkkkk
    loveandsmile

    YanıtlaSil
  3. Daha nice nice yazılaraaaaaaaa.(ismini bilmediğimden yazamadım)
    İyi ki blog açmışım diyorum ve iyi ki sizlerinde yazılarını okuyorum.
    Görüşmek dileğiyle, keyifli günler :)

    YanıtlaSil
  4. Canım Esra daha nice yıllar keyifle yazman dileğimle nice yıllara diyeyim o zaman :)
    Bloğunun en sevdiğim yanı içinden geldiği gibi yazman, en sevmediğim bazı yazılarının aşırı uzun olması :)))))
    O zaman şansımı deneyeyim ya bana çıkarsa :)
    Bende sana kocaman sarılıyorum iyi ki tanımışım seni ♥♥♥

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel postlarını okuyalım, yine gülelim, yine paylaşalım... Hep buralarda olalım ama... Evet birbirini yüzyüze hiç tanımayan insanlarız ama yüreğimizi tanıyoruz sanırım...

    İyi ki varsın esracım, iyi ki bu blog var ♥

    YanıtlaSil
  6. Ben beş senedir takip etmiyorum, son aylarda keşfettim ama yazılarını okumak güzel :). Film dizi önerisi istersen bloguma beklerim, bolca var :). Nice nice bol bloglamalı yıllara :).

    YanıtlaSil
  7. Çekilişi bilmem ben tebrik etmeye geldim !!
    Kaçma bi yerlere sakın :)

    YanıtlaSil
  8. Bloğunu ve yeni keşfedişim eşzamanlı hamileliklerimize denk geliyor sanırım...
    Bazen aklımdan geçenleri sen yazmış oluyorsun ya mutlu oluyorum :)
    İş yeri filtresi yüzünden düzenli takip edemiyorum artık, arayı kapatmaya çalışıyorum.
    Nice yılların olsun buralarda, seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  9. merhaba bloğunuzu son gün gördüm ve son günde olsa katılmak istedim çünkü mektup arkadaşı arıyorum hatta bende kendi bloğumda bundna biraz farklı bir etkinlik başlattım . Neyse bloğunuzda sevdiğim şeyler blog tasarımınız ve samimi yazılarınız . sevmediğim şeyler ise bazı fotoğrafların biraz silik gibi titrk çıkması bunun dışında herşey gayet güzel inşallah bu mektup çok isteyen birine gider . Bende bloğuma beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  10. Herkese çok teşekkürler, minik kartları kazanan Oytunla Hayat oldu.
    * Gecikme için kusura bakmayın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...