Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




24 Aralık 2013 Salı

Yeniyıl/ Kartpostal/ Anaokulu :)

Ben anaokuluna ya da kreşe hiç gitmedim.
Yani yalan olmasın 1 gün gittim ve oradaki şişman kız beni duvara yapıştırınca korktum ve bu bahaneyle 5,5 yaşında ilkokulun yolunu tuttum. Ki annem zaten meyilliymiş buna yani aynı okulda olmamıza :( Hal böyle olunca minik motor becerilerim pek ilerlemedi ( ya da ben kendimi kandırıyorum, bunun başka sebebi var) Yani bana ne kadar uzaktan hoş görünse de dikiş, nakış hatta makasla bir şeyleri detaylı kesmek bile zulüm geldi. O kadar yani...
Ama kartpostal severim hem de çok.
Zihnimdeki postacı imgesi hep "bisikletli, gülümseyen ve iyi haberler getiren şapkalı postacı amca"dır. Oysa şimdi sadece faturaları dağıtıyorlar sanırım. Bloglarda ara ara çok güzel etkinlikler oluyor. Kimi aynı anda kitap okuyor kimi de birbirine kartpostal gönderiyor :) Ben de Gretanın Kelebeklerinin peşine takılıp kartpostal göndermeye karar verdim. Hem de postacı amcayı sevindirmek istedim. Ama;
1. İstediğim gibi kartpostal bulamadım
2. İnternetteki hazır şablonları pek sevmedim.
3. Bir yerden başlayınca aslında tanıdığım ve sevdiğim herkese göndermek istedim. (daha çok postacı amca mutluluğu)
Peki ne yapmalıydım?
İnternetten sevimli bir şeyler buldum ve onların çıktısını aldım.
İncik cincik kesilecek olanları evdeki diğer 1 Balık'a devrettim :)) (evet yaptım bunu)
Ve ortaya neşeli bir anaokulu etkinliği çıktı. Lokum'un burnunun bir ara Pritt'e yapışacağından korksam da kazasız atlattık bu işi de.
Yaparak keyif aldığım için gaza gelip aile fertlerine, geniş aileye, tanıdığa eşe dosta derken toplamda 40 civarı kart hazırladım(k)
Umarım kartpostal gönderdiklerim de kartlarını sevmişlerdir.
Yukarıdaki acıklı girişi de yazdım ki "ya bu kız da kes-yapıştır yapıp işin kolayına kaçmış" demeyin, kendimce zor olan bir şey yaptım aslında :)) *Teşekkürler sevgili Greta
** Unuttuğum dostlar, kusura bakmasın. Bir de postadaki kayıplara üzülürüm ama umarım yeniyıl civarı herkesin kartı eline geçmiş olur :)


Bu vesileyle, henüz erken de olsa Yeniyılınızı kutlamak isterim. Önümüzdeki günlerde unutmazsam niyetim geçen yıl olduğu gibi bu yıl da yeniyıl dileklerimi yazmak.
O zamana kadar sağlıklı, mutlu, bol kahkahalı, kitaplı, patili harika bir yıl dilerim sevgili Blog :)

16 yorum:

  1. Ah postacılar adam gibi çalışsa da o kartlar zamanında bir ulaşsa, benim elime daha 2 kart geçti, onlar da kargoyla geldi. Nalçak ve nalet postacımız kayıp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizdeki postacıyı ben de sevmedim şimdi.. Nerde o eski postacılar.. Umarım en yakın zamanda kartımız elinize ulaşır :)

      Sil
  2. Haksızlık etme kendine İki Balık Bir Kedicim, senin minik motor becerilerin fevkalade gelişmiş :) Zira gönderdiğin kartı ne çok beğendim bilemezsin :) Çok mutlu oldum çoook :) Tekrar teşekkür ederim Esracım, çok sağol, çok zarifsin ;) Ben de sizin kartları bugün postaya verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize kart göndermene çok sevindimmmm, Yaşasın yuppii :) (bu kadar da yüzsüzüm yani)
      Kartı beğenmene çok sevindim, kendime haksızlık yapmayayım değil mi azıcık kenarından hobi işlerine bulaşabilirim :)

      Sil
  3. benim bir arkadaşım da anaokulu öğretmeni ve bu yaptığı çalışmalardan ara sıra bana da getiriyor :) inanılmaz eğlenceli bir işiniz var :) bir okadar da yorucu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, yorumunuzdan anaokulu öğretmeni olduğumu zannettiğiniz sonucunu çıkardım. Öyle değilim ama az daha sabrım olsa iyi bir öğretmen olurdum, çocuklardan daha çok ben aktivite yapardım heralde :) Çok teşekkürler.. ve cidden anaokulu öğretmeni olmak keyifli olduğu kadar zor ve emekli bir iş olsa gerek..

      Sil
  4. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben kartımı gördüm galibaaaaaaaaaaaaa çok heyecanlıyım :)
    seninkini yolladım ama el yapımı değilllll :) içine sevgi koydum ama vallahi :)
    çok çok tatlısın :) benim düşündüğüm şeyi yapmışsın helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En mühimi bence o zaten, içine sevgini koyduysan yeter :) teşekkürler..

      Sil
  5. geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    harika bayıldım bittim...hayatımda aldığım en güzel kartpostal :)
    harikasın sen......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi miiii süpperr :) Kubilayı görünce çok sevineceğini düşünmüştüm :)

      Sil
    2. sevinmek nedir..bayıldım eşimde bayıldı..akşam snei andık güzelce ..tanımasak da...:)tatlı insan

      Sil
    3. Meşhur oldum yani :) Çok sevindim, mutlu yıllar yine yeniden..

      Sil
  6. Lokum'un burnu Prittle birlikte kartima yapissaydi da o da gelseydi daha iyi olurdu ama neyse yapacak bir sey yok artik ;)

    Aldigim en anlamli kartlardan biri, cok tesekkurler tekrardan, simdiden mutlu cok mutlu yillar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Lokum da gelseydi ohoo ne gezerdi oralarda.. Beğenmene sevindim cidden. Paris yazısı da bekliyoruuuuz senden unutma sakın :)
      Musmutluu yıllar

      Sil
  7. Merhaba.
    Bugün okuldan eve dönerken posta kutuma bir baktım senin kartın gelmiş. Çok mutlu oldum. Teşekkür ederim.
    Amelie en sevdiğim film karakteridir. ;)
    Umarım benim gönderdiğim kartta eline en kısa sürede ulaşır. Kaybolmasından endişeleniyorum.
    Sevgiler Simge. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Simgee, Amelie'yi sevmeyen yok sanırım ama senin ayrı bir sevgin olduğunu tahmin etmiştim, yanılmamışım, sevindim.. Yeniden sağlıklı, mutlu yıllar dileyeyim.. Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...