Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




1 Nisan 2016 Cuma

Bir Düşününce...

Kitap tanıtım yazısı yazıyordum ama aklıma geldi, bugün hissettiklerimi buraya da yazayım istedim.
Hani bazen aklınıza hiç gelmeyecek bir şey başınıza gelir ya, dün hemen hemen öyle bir şey oldu.
Karabalık da -benim tanımış olması güzel tabii- yemekten sonra verdi bu haberi. Bir insan yemekten sonraya kadar nasıl içinde tutabilir bomba haberleri ben bilmiyorum. bkz: karabalık.
Zaten giriş böyle olduğuna göre pek sevineceğim bir haber olmadığını da anladım. Şu mu bu mu derken aklıma hiç gelmemiş bir şeyin içinde olduğumuzu anladım.
Eskiden bu durumu üzerimden 1-2 gün atamazdım, ruh halim de öyle olurdu. Tamam haberi ilk duyunca gözlerim bir sulandı ama (o zaten benim normalim, dikkate almayalım) olasılıkları da gözden geçirince "ne yapabiliriz?" diye çözüm üretenin ben olduğumu gördüm!
Valla yaşandı bu!
Karabalıktan önce çözüm yolları üretebilen ve hatta bunun sonunda kendini güçlü de hisseden ben oldum. (tamam belki karabalığın dertlenmesinde olayın asıl etkilenecek kısmını benim oluşturmam da var ama olsun :)
İlk 20-30 dakika kadar olayın tam içinde yaşadıktan sonra gerçekten ilk aklıma gelen şu oldu: bunda da bir hayır var. Bunu kalben hissedince ve çözüm yolları da atla deve olmayınca rahatladım elbette.
Ama yemekten önce duysaydım kesin tadım kaçardı ve yemeğime pek dokunmazdım.(bkz: kötü dönemindeki 48 kiloluk esoş)

Görsel kaynak: postcrossing
Kısacası, alakasız bir haber/olay duyunca insan önce bir panikliyor veya hüzünleniyor ama aslında BİR DÜŞÜNÜNCE aklına farklı şeyler de geliyor, en basitinden her şeyin bir çözümü olabileceği gibi :) İnşallah bu hissiyatımı hayatıma biraz daha yedirebilirim.
Başımdan aşağı sıcak/soğuk su dökülmeden önce "Bir dakika lütfen" deyip şemsiyemi çıkarıp yağan yağmurun tadına varabilirim, ne dersiniz :)

10 yorum:

  1. mutlu haftasonları diliyorum o zaman hayırlı haberlerin geldiği :)

    YanıtlaSil
  2. ANLAYAMADIM HABER ne Esra? Bilerek mi yazmadın?

    YanıtlaSil
  3. Dileğin naifliği ♥♥♥
    Umarım ki hep öyle olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi :) Çok teşekkürler canım Şebnem :)

      Sil
  4. Yahu çatlayacağım☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatlatacak bir şey de yok aslında ama, bazen insan öyle dalıp gidiyor işte :)

      Sil
  5. Bak şimdi haberi de yazmamışsın, merakta kaldım burada!
    Neyse :)
    Her şeyin en güzelini diliyorum senin için :))

    YanıtlaSil
  6. aa ne oldu yaf neler kaçırmışım ben:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...