Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




19 Şubat 2018 Pazartesi

Mutluluğun Fotoğrafı :)

Canım blog,
Bugün aslında resmi olarak yeni hayatımızın ilk günündeyiz.
Kerem tam 2 aylık ve sonraki zamanlarda arada anane-babaannenin yardıma gelme durumları haricinde bundan sonra yalnızız, hatta Elife söylediğim gibi baş başayız.
O gayet memnundu evde devamlı birilerinin olmasından aslında ama bence yavaştan kendi düzenimizi kursak daha güzel olur ve bu bizi güçlendirir öyle hissediyorum.
Arada "bunaldım yapamıyorum" diye ağlamaya gelirsem de sarılırsın bana blog, "geçecek" dersin, "merak etme, ben yanındayım..."
Bunları başka yazıda yazacaktım bak nerelere geldi konu :)
Sana şimdi az önce mutluluğun fotoğrafını çektim.
Fotoğrafta görünmeyen ama aslında içinde olduğunu hissettiğin şey elbette ki kitaplar.
Ama ona gelmeden önce beni sadece son zamanlarda değil epey epeydir çok mutlu eden iki şeyi paylaşmak istedim.
1- Yazmak
2- Kahve
O kadar.
Yani öyle basit.
Bunlar benim ikigailerim :) O ne be,derseniz, inşallah yakında onu da yazacağım. Çok satan İkigai kitabıyla ilgisi var elbette ama spoiler da vermeyeyim.
Son zamanlarda okuduğum kadar yazmaya da başladım. Bloga az yazsam da bir dolu defterim var artık. Neler mi yazıyorum? Aslında aklına gelen her şeyi :) Okuduğum kitaplar, hayallerim, alışveriş listem,aklımdakiler vb.
Yazmak nasıl desem, bende bir çeşit sağaltıcı işlevi görüyor, yazdıkça yazasım geliyor hatta :)
Kahve de ilk başta Keremden dolayı ara verdiğim bir şeydi, son zamanlarda koyverdim gitti yahu! Bu kadar takılmayayım dedim, neticede bir keyfim o var :P
Türk kahvesini çok seviyorum. Sanırım bu alışkanlığımı anneme ve Edaya borçluyum. Annem günde 1 kahve içmezse olmaz. Eda zaten son gördüğümde günde 3-4 fincan içiyordu. Benim limitim maksimum 2 aslında ama genelde 1de bırakıyorum.Taze çekilmiş almaya çalışıyorum,yazması zor bir dükkan var ya, Şibo diye okunuyor (belki de Çibo :) işte oradan çektiriyorum 100 veya 150 gram. Bu fincan da Çanakkaledeki Ece Güneş Seramikten ama ben Dada Tasarımdan almıştım geçen yıllarda, öyle çok seviyorum ki. Bana denizi anımsatıyor. Hatta okyanus diyeceğim ama "abartma Esra" diyeceksiniz. Ama cidden öyle. İçinde de dalgalar :)


Sizin mutluluk fotoğrafınızın içinde neler var?
Yine görüşürüz blog, iyi ki varsın :)

4 yorum:

  1. Yavrularınla keyif anların çoğalsın. Çok sıcak bir yazı olmuş <3
    Keremcik hoş gelmiş bu arada yahu, söylememiştim sanırım. Halbuki takipteydim onu anasının bloğundan :D

    Sevgilerr.

    YanıtlaSil
  2. Kubilay var en çok.. eşim var.. oyuncaklar var :)

    YanıtlaSil
  3. Ne çok zorlanmıştım Kuzey'in ilk zamanlarında. Keyfini çıkarmak, hayata güneşli tarafından bakmak gerek. Bence sen de öyle bakıyorsun zaten. İyi ki kitaplar var, diyorum ben de. Ya olmasalardı? :)

    YanıtlaSil
  4. 2 çocuklu hayat.
    Oh ne rahat.. :)
    Rabbim bağışlasın cümlesini.
    Bende de var iki tane.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...