Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




23 Ocak 2015 Cuma

Dost Mu Düşman Mı?

- Birinin dost mu düşman mı olduğu nasıl anlaşılır? diye sordu Zackarina.
- Vallahi, yemek gibi, dedi Kumkurdu. Tadına bakmak gerekir.
- Olmaz ki, dedi Zackarina. İnsanların tadına bakılmaz ki.
- Öyle, ama gözlerinin içine bakabilirsin, dedi Kumkurdu. O zaman her şey anlaşılır.
***
Ah be Kumkurdu, keşke her şey öyle basit olsa. İnsanlar gözlerindeki dostluğu/düşmanlığı da gizleyebiliyor artık, biliyor musun? "Yok yok ben o kadar saf biri değilim" diyorsun. Yine de 5463. kez aynı hatayı yapabiliyorsun. Muhtemelen Zackarina benden daha şanslı. En azından hala çocuk ve o çocuk masumiyetini kaybetmeden insanların gözlerinin içine bakacak cesareti var. Bu, güzel bir şey olsa gerek...
Toslamadan önce ben ve en sevdiğim yazar
* Bu yazı da böyle olsun, burada dursun, yine çok güvendiğim birilerine safça yaklaşacak olursam önce Kumkurdu'nun yanında alacağım soluğu, ilk tavsiyesine uyup belki de insanların tadına bakmayı hatırlarım...


3 yorum:

  1. Keşke o kadar kolay olsaydı anlayabilmek, şu kısacık hayatı böylelikle lüzumsuz kişilerle harcamamış olurduk😌.henuz mail yazamadım Esracım ama içim içimi yiyor , en kısa sürede döneceğim.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu yazıyı okuyunca gulumsedim:)kısa ama cok etkili bir yazı,kendımden de cok şey buldum:)

    YanıtlaSil
  3. ama ben kendimin saf halini de seviyorum. öbür türlü ya çok uzak ya çok hesaplı oluyor insan. ne yapsak ki?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...