Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




1 Mart 2017 Çarşamba

Son Günlerde

O kadar çok şey oldu ki aslında, her biri için ayrı ayrı yazmaya başlayıp detaylandırdığım için buraya hiçbirini ekleyememek canımı sıkınca hepsinden kısaca bahsetmek istedim.
- En mühim olanından başlayayım, Elif'in geniz eti alındı ve 2 kulağına da tüp takıldı. Meğerse çocuk ondan uyuyamıyormuş demek isterdim ama o da değilmiş :) Neyse horlamadan uyuyor çok şükür ve meğerse gerçekten çok az duyuyormuş çünkü söylediklerimizi tekrarlatmamaya ve "bu bebek çok ağlıyor, başımı ağrıttı" demeye başladı. Ağzından nefes alan ve horlayan bir bebeniz varsa lütfen çocuk doktoruna gitmeyin, direk ve sadece kbb'ye gidin ve bizim gibi "son dakika"ya kalmayın.
Bu süreçte Adanadaydık hava 17 dereceydi ve biz mutluyduk. Yanımda karabalık yoktu ama annem, Eda ve kuzenler her şeyime yetişti sağolsun. Ve yine bu süreçte önce kayınvalidem sonra da annem acil anjiyoya girdiler, ikisi de temiz çıktı çok şükür.


- Ben ani bir kararla "sağlıklı"(alkali/mümkünse glutensiz-şekersiz) beslenmeye başladım. Öncesinde bilinçaltıma gönderdiğim mesajlar işe yaramış demek ki, gün içerisinde "alkali" yaptığım tek şey içtiğim suya limon atmaktı. Şimdi her sabah aç karna ılık suya organik elma sirkemi damlatıyorum ve kahvaltıda hep aynı UNO ekmeğinden tosta da bir son verdim ve hayatıma HİNDİSTANCEVİZİ'ni aldım. Her zaman aynı şeyleri yememeye ve yediklerimi çeşitlendirmeye başladım. (bu yazı o kadar uzun oldu ki bitirince hemen yayınlayacağım, detaylar orada) Örnek bir kahvaltı:
Ve bunu bitiremedim bile... Kalanları yoğurduma ek yaptım ara ögünde. Tüm bunların sebebi mide yanmalarımın ve baş ağrılarımın ciddi bir şekilde artmış olmasıydı ve benim neredeyse her yemekten sonra pişmanlık hissetmemdi çünkü fiziksel olarak canım yanıyordu. 1 Haftam bitti ve kendimi diyet yapıyor gibi kısıtlamadığım ve öyle de hissetmediğim için çok rahatım. Sodayı keyfime içiyorum artık :)
- Ağrı demişken, epeydir ertelediğim ve sonrasında da randevu alamadığım Ağrı Merkezi'ne yarın inşallah gidiyorum. Migreni tetikleyen şeyleri zaten 8 yıldır biliyorum ama devamlı bir tedaviye gitmemiştim, bakalım...
- Elifin burun akıntısı neredeyse hiç geçmedi ve adanadaki doktor bu kadarının normal olmadığını söyleyince ve onun Ankarada önerdiği doktorun da en erken randevusu Nisanda olunca bugün başka bir yere götürüyoruz onu. Alerji testi de yapılmıştı zaten, bir şey çıkmamıştı ama bu akıntı nedir bakmak gerek, son dakikaya yine bırakmadan.
- Şubat ayında sadece 4 kitap okuyarak kendi rekorumu kırdım :) Elimdeki 2 kitap da benim için gerçekten pek ilerlemeyince onları tez zamanda bitirmeye çalışıyorum ki sırada muhteşem kitaplar var.
- MART geldi bu arada, daha ne olsun, 2 hafta sonra doğum günüm var, o kadar heyecanlıyım ki :) Benim doğum günümün ertesi günü karabalığın doğum günü olunca duble keyifli geçiyor. Elifinkine de az kaldı ki bunu devamlı hatırlatıyor :)
- Bir de geçen gün şöyle bir şey oldu, epeydir çoooook istediğim bir şeyin benim için çok aşırı yüksek fiyatlı olduğunu düşünüp üzülüyordum. neyse sonunda gerçeklerle yüzleştim ve o kadar da pahalı değilmiş. yani pahalı ama erişilemez değil. hani benim aklımdaki rakamlara göre 'ucuz' kalır. Ama yine de ona bütçe ayıramam diyordum ki... Geçen gün işyerinden bir mesaj geldi, benim izin kesintilerimi yanlış hesaplamışlar ve bana eksik yatırılmış para. (böyle şeylere bakmadığım nasıl da belli, 14 aydır durum böyleymiş çünkü ahahaha) Ne kadar yatacak bilmiyorum ama belki o çooooook istediğim şey için küçük de olsa birikimi olur. Duyduğumdan beri çok heyecanlandım. Sonuçlanınca inşallah buradan da paylaşırım zaten siz de fark edersiniz :)
- Az önce telefonuma gelen mesaja göre, Elifin kreşine çok yakın olan butik avm'de eylül ayının sonuna kadar 3 boyutlu filmler harici tüm filmler çarşamba günleri 9 liraymış. Bahar da yaklaştığına göre, elifi babasıyla parka gönderip ben sinemaya giderim. Bence bu plan çok şukela oldu. Evde izleme imkanım benim çok az oluyor. Elifin uyuması en erken 23.30 olunca o saatten sonra ben kendim uyuyakalıyorum zaten ahaha. Bir de filmi sinemada severim ben yanına da mısır. Oh mis :) (Tek sorunum sinema biletinin 9 lira olmamasıymış sanki :P ) Ayda 2 filme ne dersiniz? Dönüşümlü olarak kalan haftalarda da karabalık gider. Her hafta biz sinemadayız o halde ahahaha

Ben şimdilik kaçar, apartman sohbetleri challengı'mı neden yapmadığımı ayrıca yazacağım. Ama bu sabah aklıma bir fikir geldi, orayı atlatırsam yazacam. Söz. Esoş sözü. Hem de doğum gününe 16 gün kalmış Esoş sözü. Daha ne olsun :)

8 yorum:

  1. Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Tüm sıkıntılar üst üste gelmiş. Neyse ki hepsinden iyi haberlerle çıkmışsınız. Dilerim bahar yanında hepimize sağlık, neşe getirir. Hem doğum gününüz de gelmiş. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Benim Elifim hep horluyor, sürekli genizden konuşuyor. Üç ayrı kbb ye gösterdik hepsi de geniz etinin alınmasını gerektirecek kadar büyük olmadığını söyledi. Size çok geçmiş olsun.
    Benim de artık beslenmeme dikkat etmem lazım. Kendim için bişeyler yapmam lazım.
    Sinema fikri süper.
    Balık burçlular beri gelsin.

    YanıtlaSil
  3. aile hekimimiz 5-6 yaşlarına kadar yapılan alerji testlerine güvenmeyin dedi bize :/ sonuç vermezmiş. bizim de o akıntılar bitmedi hiç. ve feci halde şüpheleniyorum alerjik sebeplerden. fakat o an içimdeki diğer ses 'kreşe başlayınca oldu bu, öncesinde yoktu ya?' diyor.

    alkali beslenmeye kalbimi vermişim. ancak tam anlamıyla hiç uygulayabildiğim olmadı. yüzde 60 filan yaptım. bu aralar hiç.
    fakat olumlu etkilerini kısa sürede gösteriyor, seviyorum, inanıyorum.

    yaklaşan doğum günlerini severim. yeni süreçler, yeni göz atmalar..

    başta yavrun olmak üzere, ailendeki sağlıksal sorun yaşayan herkese çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  4. Kubilayın da..geniz eti alındı bademcikler küçültüldü ve kulaklara tüp takılmıştı. Ben faydasını gördüğünü düşünüyorum. Umarım çok çok iyi gelir uykusuna gelişimine..
    Ben de şekeri bırakabilsem keşke... yani çikolata biskuvi vs yi..

    YanıtlaSil
  5. Oh mis, bahar önce bloglara mı geldi ne?

    YanıtlaSil
  6. Beslenme konusunda benzer adımlar atmamız ne hoş bir tesadüf olmuş :) Son iki yazımda bu konuya değinmiştim ben de :)
    Elif'i ve seni öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle geçmiş olsun Esracım ♥ Peşpeşe gelmiş sağlık sorunları...

    Challenge ı ben de yapamadım hala, ama çok sevdim soruları yapacağım bir ara... Hepsini birkaç günde bitiririm belki :)

    Şu alkali beslenme işini azıcık araştırmıştım geçen senelerde, bana yapamayacağım gibi gelmişti... Senin yazını sabırsızlıkla bekliyorum o sebeple...

    Doğumgünün de yaklaşıyormuş ne güzel... Enerjili, çok kutlamalı, çok sarılmacalı olsun inşalah canım benim ♥

    YanıtlaSil
  8. Ohooooo neler olmuş neler kendime derdime düşmüşüm hiç bişeyden haberim yok Esracım :( Anneciğinlerin iyi olmasına sevindim. Burun akıntısı Görkem'de de vardı. Ama sende diyosun alerji testi yapıldı bişey çıkmadı diye bizde çıktı. 6 aylık ilaç tedavisi verdi. Şükürler olsun işe yaradı artık çok da fazla hasta da olmuyor burnu da akmıyor.
    Doğum gününe 2 gün kaldı artık ama ben çoğu yazını görmemişim.Onu ayrıyeten kutlarız artık...
    Çok öperim hem seni hem de tatlı bıdık Elif'i...
    Haa bu arada sana daha önce söylemişmiydim seni ne kadar çok sevdiğimi ♥ ♥ ♥ :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...