Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




25 Nisan 2013 Perşembe

Plan Yapmadan Nasıl Plan'sız Olabilirim :)

Plansız yaşayamam sanıyordum.
Kendimi bildim bileli yazarak çalışırım; market alışverişi için bile- aylık olanları için özellikle- ihtiyaç listesi oluşturmak fena gelmiyordu.
Ya da tatile gidilecekse yanımıza alacakları sıralamak, bir şeyleri unutmamak için güzel oluyordu.
Tabii bu liste "yapılacaklar listesi"ne ve oradan da planlara uzanınca aylardır diyemeceğim yıllardır dersem de olmaz kısacası kendimi bildim bileli bir şekilde defterlere dönüştü..
Kızların çantalarında illa ki minik de olsa defterleri vardır hani, yok mudur yoksa :)
Neyse benim yanımda da kitaplarla ilgili notlar aldığım bir bloknot ve günlük işlerimi yazdığım küçük mor defterim var.(rengi arada değişiyor tabii)
Yazmak güzel ve daha önce de söylediğim gibi beni rahatlatıyor, mutlu ediyor..
Ancak;
Yazmak ve planları sıralamak bir süredir benim için kendimi kısıtlayıcı bir eyleme dönüşmüş-müş.. Yeni fark ettim.
Eşim (kısaca A. ) neredeyse hiç plan yapmaz ya da kafasında bir şeyler dönüyorsa da bunu eyleme geçirmeden bilme imkanım az oluyor. Onun plansızlığına ve işlerinin maş. diyeyim tıkırında gitmesine hep hayranım zaten ancak ikimiz bir araya gelince derin bir unutma duvarı çıkıyor karşımıza..
Bu duvar direk yutuyor aklımızdakileri, ben de unutmayalım diye yazıyor(d)um.
Bu listelerin üzerini çizdikçe rahatlıyor(d)um ancak çizemediklerim yani planlayıp da yapamadıklarım beni çokça rahatsız ediyor-du.
Hatta geçen gün mor defterimi baştan okuyunca fark ettim ki defter neredeyse sadece yapmak istediğim işler, güçler,planlar,aktivitelerle dolu :)
Fena mı?
Değil elbette ama listeyi yapıyorsan uygulayacaksın ya da rahatsızlık duymayacaksın..
Farkındalık güzel bir şey elbette ama asıl sorun şu ki yazarak düşünmeye alışmışım :)
Plan yapmadan nasıl plansız olunacağını bilen var mı??? Cidden soruyorum..
Kaynak: burada
Hayatı akışına bırakmaya ne kadar katılsam da sanırım çok da yapamıyorum :)
Momo'da kaplumbağa diyor ya "ne kadar yavaş o kadar hızlı" ...
Keşke biri bana da dese bunu; çünkü ben kendime söyleyince çok da inandırıcı olmuyor :)

HERKESE "AN"IN TADINI ÇIKARABİLECEĞİ MUTLU GÜNLER :)

2 yorum:

  1. Bloguma bıraktığın yorumdan sonra blogunu şöyle bir turladım. Çok güzel paylaşımlar:) Tavsiye ettiğin kitapların çoğu bizde de var, hatta bazıları okulun okuma listesinden. Çocuklarla birlikte okuyorum ben de:)

    Not: Ben de plansız yapayanlardanım. En azından kaba bir planım olmalı. Ufak tefek değişiklikler mutlaka olur:))

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,hoşgeldiniz :)
    Sizin blogunuzu ve paylaşımlarınızı seviyorum, oldukça pozitif :)
    Kitaplar konusunda bir şeyler paylaşmak hoşuma gidiyor, genelde de çocuk kitaplarının yolu bu bloga düşüyor zaten..
    Plansızlıkla ilgili hala çalışıyorum, kaba planlar da olsa plan olsun hayatımızda değil mi :) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...