Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




16 Şubat 2014 Pazar

Tatlı Bir Melodinin Adı: Elif :)

Yeeepyeni bir döneme girdiğimizden bahsetmiştim.
Peki bu dönem nasıl gelişti, neler oldu neler bitti?
Yaz ortasındaki sıcaklarda tatil hazırlığı yaparken bir "çift çizgi" çıktı karşımıza. 
Ben böyle bir haberi acayiip salya sümük karşılayacağımı düşünürdüm, neticede büyük bir haber.
Yok, olmadı.
Ben bildiğin şoka girdim, girmişim.

Kaynak: burada
Neyseki evdeki kara balık benim yerime de sevindi, hopladı, zıpladı, havalara uçtu.
Bende yine tık yok.
Şaşırıyorum çünkü ben daha miniğim kendi gözümde.(ufalayım da cebinize gireyim,1 ay sonra 29'u bitiriyorum :)
Sonra aklıma "e birlikte büyürüz" gibi bir şey geliyor. Hemen arkasından da "gerçek midir ki bu test" gibi bir ciddiyet.
İlk aklıma gelen komiktir ki hangi kitapları ona öncelikle okuyacağım oldu.
Peki ya tatil, yaz, sıcaklar ve bizi bekleyen aile ziyaretleri???
Kafam allak bullak hadi normal; mideme ne oluyor?
Bir çift çizgi gördün diye hemen şartlanmış gibi niye bulanmaya başladın?
Yok canım benim sahiden şuraya bir uzanmam lazım, başım falan dönüyor.
E ben bugün su da az içmiştim.
Dur hemen uzanmayayım da sen bana 1 bardak su ver.. Hatta 1 şişe ver, ancak yeter :)
Peki şimdi ne yapmalı?
Gelmesini çok istiyorduk ama ne zaman geleceğini de bilmiyorduk.
Hazır mıydık?
Hele ben...
"Mutlu anne, mutlu bebek"ti ya; ben mutlu muydum peki?
Hay benim şaşkın kafam.. Tabii ki mutluydum, hatta daha ne istiyordum?
E işyeri???
Orada çok mutsuzum bak, hele bir de sigara içiyorlar!!!
Dur ben şimdi bunları düşünmeyeyim de su içmeye devam edeyim.
Tuvalete daha mı sık gider oldum ne? (O kadar suyun da bir şekilde çıkması gerekiyor tabii)
İlk kime söylemeli?
Ya da söylemeli mi?
1 çift çizgi ile yollara dökülür mü?
Neyse ki dökülmedik.
Bekledik, bekledik.
Beklerken bir dolu sancı çektik, içinde bolca uçan kelebek olan :)
Bu arada annem ısrarla bizi yazlığa bekliyor, yıllardır gitmediğim için bana hafif kızgın,bu sefer başka bir mazeret daha kabul etmeyecek.
De...
Ben nasıl gideceğim o kadar yolu?
Yol sanki bir anda Ankara'dan Mersine değil de Kuzey kutbundan Güney kutbuna uzandı.
Midem fena, ne yesem bulanıyor.
Her şey ve herkes birden kokmaya başlıyor hem de çöplük gibi.
hele ki ben.
Duştan çıktığımda bile kokuyorum, aman yarabbi!
Bir cesaret aradım annemi. Ondan hazırlıkların son durumunu öğrendim, içimde bir sıkıntı nasıl söyleyeceğim diye,birden : "Biz galiba gelemeyeceğiz" dedim. (Bu arada ertesi gün orada olmamız gerekiyor plana göre)
Annemden derin bir sessizliği takip eden sert bir soru: "neden!!!???"
Yüzyüze mi olsak daha kolay-dı yoksa telefonda mı?
"Galiba anneanne oluyorsun" deyiverdim.
Galiba mı?? O ne yahu?
Annemin ses tonu, sesi,muhtemelen yüzü bir anda değişti. "Aaaaa gerçekten miii?" :))
Gitmediğimizi bu kez bozulmadı çünkü ortada bir çift çizgi ve ona eşlik eden şiddetli mide bulantıları vardı.
Sonra gelsin "teyze oluyorsun, hala oluyorsun, babaanne oluyorsun.." konuşmaları.
Kısaca ilkini atlattıktan sonra gerisi daha kolay-dı.
                                                                                ***
Aradan geçen zamanı da belli kategoriler altında anlatmaya niyetim var ama bu yazının başlığına da konu olan melodiyi ayrıca paylaşmam gerek...
Allah nasip ederse;
Kızımızın adı Elif olacak :)
Kaynak: BİZ :)
Ona o kadar çok ismiyle hitap edip bir şeyler anlatıyoruz ki doğduğunda "Elif" dediğimizde dönüp bakmazsa bozulacağız ha :)
2 Balık hayatımıza "1 Ana Balık/ 1 Kara Balık" olarak devam etmeye niyetliyiz,bakalım.
Merak edenlere.. Lokum da hala bizimle.

Diğer Elifli yazılarda buluşmak üzere...
Herkese mutlu hafta sonları :)


12 yorum:

  1. Ayy nasıl sevindim, bir çırpıda okuyuverdim Elif'in yolculuğunu :) Benim adımı zaten biliyorsun :) Adıyla, mutlu huzurlu güzelliklerle dolu yaşasın inşallah. Şimdiden hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet biliyorum, aklıma da sen gelmiştin zaten :)
      Çok sağolasın güzel dileklerin için.. Amin :)

      Sil
  2. Elif ismini çok severim...adı gibi tatlı güzel olsun inşallah anne babasıyla beraber sağlıkla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolasın..İnşallah öyle olur, teşekkürler

      Sil
  3. Az kaldı Elif'e kavuşmanıza.Çok güzel bir yazı olmuş ve yaşıtmışız bu arada:)
    www.editormommy.wordpress.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa cidden mi :) Hem yaşıt hem adaşız, ne komik :)
      İnş. canım az kaldı Elifle buluşmaya..
      Ondan önce sizin miniği bekliyoruuuuuz :)

      Sil
  4. Ne güzel haber bu Esraaa :)
    Tebrik ederim, Allah tamamına erdirsin :)
    Elif ablamın çocukluktan beri kıskandığım adıdır :) Ve tanıdığım bütün Elif'ler iyi kalplidir... Eminim sizin Elif'iniz de öyle olacak ve size şans getirecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Esen :)
      Umarım dediğin gibi iyi kalpli, tatlı, sağlıklı bir kız olur..
      Ablana da selamlar & sevgiler..

      Sil
    2. Evet hakikaten bütün Elif'ler iyi kalplidir :) Saglik mutlulukla gelsin inşallah, adiyla yaşasın.

      Sil
    3. Çok teşekkürler, amin inşallah iyi kalpli biri olur; güzel yürekli olur :))

      Sil
  5. Ortağım da ofiste sigara içiyor, ben de bu durumdan muzdaribim :) güzel haberlerinizi bekliyoruz, sağlıkla gelsin, bahtı açık olsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...