Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




8 Nisan 2014 Salı

Yürüyüşü Güzelleştiren Keşifler :)

Egzersizlerin Kralı yürüyüş dedim ama ne zamandır aklımda olan birkaç fotoğrafı paylaşmadım.
Bence yürüyüşün olmazsa olmazıdır keşifler..
Yani her gün aynı yerde yürüyüş yapsan bile farklı bir bakış açısıyla bazen 1 yaprak ya da 1 gölge bulunduğun mekanı değiştiriyor, güzelleştiriyor.
Benim için de aşağıdaki fotoğraflar öyle oldu. Çoğu henüz çalışırken öğle arası yürüyüşlerimde çekildi, belki de devamı gelir bu fotoğrafların; kim bilir 1 minicik el de katılır bu keşiflere (bak yine heyecanlandım :)
İlk fotomuz geçen seneden, ayaklarımız çime bassın isimli bir çalışmadan...
Daha önce fark etmediğim bu ağacı "malum günlerde" tanımıştım, sevmiştim...
Sonra bir "umut" oluştu:
 Derken bir gün öğle arasında dışarı çıkamayınca, öğleden sonra kaçamağı yaptım çaktırmadan:
 Bu kırmızılara da hep vurulurum:
 Yaprakların hışırtılı sesi de en büyük zevkim:
 Biraz kırmızı biraz sonbahar:
 Yürürken şekerim düşmesin diye; mandalinam :)
 En sevdiğim kozalak :
 Bir de bu kabuklar vardı yoluma çıkan. Baktım ayrı olunca üzgünlerdi, ben de birleştirdim onları :)
Ve tabii buraya fotoğrafını koyamasam da "müzik" var yürüyüşlerimin en güzel hali...
Sizin var mı yürüyüş rutininiz/keşifleriniz?

HERKESE YEPYENİ TATLAR/MUTLU YOLLAR :)

4 yorum:

  1. Ben de sürekli yürüyorum okula giderken dersaneye giderken staja giderken ama hepsi mecburiyetten, kendim için ekstra yürümüyorum, yürüsem bisiklet sürsem filan ne güzel olur... Resimler çok güzel ama ayakkapların da resimler kadar güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Benim rutinim, yürüyüşün tam orta yerinde kahve içmeye bir yere oturmaktır :) Tembelim diyorum, abartmıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Değerli ve güzel anlar..
    Bende böyle anları resimlemek istiyorum hep ya biri bakıyor diye tuhaf bir duyguya kapılırım ya da unuturum. :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    8 nisandan sonra yeni post yok Elif hanım gelmiş olmalı :) Eğer öyleyse gözünüz aydın. Her ikinizin de sağlığı yerindedir umarım. En kısa zamanda sizden güzel haberler almak dileğiyle. Selamlar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...