Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




28 Kasım 2014 Cuma

Yılbaşı Hediye Kitap &Kart çekilişine Katılanlar/ Son günler :)

İtiraf etmeliyim ki, bu etkinliği düzenlerken kendi kendime kart gönderebilirim sanmıştım :)
Oysa ki toplamda 13 kişi olmuşuz, heyooo
Atladığım, unuttuğum birileri varsa lütfen yine yazsın ve kusura bakmasın olur mu?
*Bunu yazdıktan sonra unuttuklarım ve yeni katılanlar olduğunu anlayıp hemmen yazımı güncelledim :) Ne 13'ü tammm -bir dakika sayamadım- 16 kişiyizzz, duble heyooo :)
**29 Kasım gece itibariyle 18 kişi olduk, bir daha heyoo ve yuppii :) (Deli miyim neyim :)
Katılanlar:

2balık-esra (ben)
merve
Neslihan Özgür- Şaşıfelek Çıkmazı
Gül Özdemir
Gamze
Gözde Gürbüz
Damla cerrah- keşke gerçek olsa


Son katılım:30 Kasım demiştik.
Çekilişi de 30 Kasım'da Elif'e yaptırmayı düşünüyorum, müsait olursa sıpa tabii ki :)
Neticede yeni yıl yaklaşırken kargo/ptt de ona göre yoğun oluyor.
Herkese katılımı için ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Tek sayılı çekiliş olmazsa ben kendimi 2 kere yazarım, kendime torpil yaparım olur mu :)

4 yorum:

  1. Esra'cım senin mailine cevap yazmıştım , ulaşmadı mı?
    Çekiliş için ayrıca sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı anda mail yazmışız ya birbirimize :)

      Sil
  2. Peki çocuk kitabımı göndereceğiz kartla birlikte ✌️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O size ve çekilişte size çıkan kişiye kalmış. Ben herhalde çocuk kitabı gönderirim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...