Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




29 Aralık 2014 Pazartesi

Takas Kitap Etkinliği

2014 bitmeden aklımdaki etkinlik haberini yayınlamak istedim. Fikri ateşleyen Eda oldu aslında, ona da teşekkür edeyim buradan.
Bu etkinliği yine çekilişle yapmayı düşünüyorum (katılım olursa :)
Aklımda şöyle bir şey var:
Katılmak isteyenler öncelikle (en az 3) takas etmek isteyecekleri kitapları bir kenara ayırsın.
Sonra da bana 2balik1kedi@gmail.com adresinden ulaşsın ve desin ki "heyooo, ben de katılıyorum bu etkinliğe" :) 
Son tarih: 17 Ocak olsun.
Çekiliş sonunda eşleşenler birbirlerinden kitap seçsin.
Hatta ben 18 kitap ayırdığım için daha fazla kişiyle de eşleşebilirim, isteyen olursa. (çekiliş sonunda)
"Takas kitap"ın "hediye kitap"tan farkı elbette ki 2. el olması yani kitabın içinde bir dolu güzel anıya da tanıklık edebiliriz, fena mı?
Eğer ki eşleştiğimiz kişinin listesindeki hiçbir kitap ilgimizi çekmediyse o da bize sevgilerini gönderir, olmaz mı?

Benim listem şöyle: (*Muzaffer İzgü olan imzalı)

Bunu kitap sever blogların hepsi yapsa keşke; güzel bir değiş-tokuşa imkan tanımış oluruz sanki, ne dersiniz?
Umarım güzel bir etkinlik olur :)

2 yorum:

  1. Merhaba :) Daha önce bu etkinliği yapmış mıydınız bilmiyorum ben buralarda yeniyim de aklıma bir şey takıldı etkinlik ile ilgili. Mesela ben eşleştiğim kişiden 3 kitap beğenmiş olsam ama o bendekileri beğenmemiş olsa ne olacak? Yani yine de bana üçünü de gönderecek mi veya benden alamadığı için göndermeme hakkı olacak mı? Bir de hiç yorum olmamasına şaşırdım ama özelden mesajlarla dolup taşıyor bu etkinlik diye umut ediyorum çünkü fikir harika =) Merak ederek aldığım ama sonradan bana hitap etmediğini gördüğüm kitaplarımı değiştirmek ve belki de hiç aklımda olmayan bir kitaba sahip olabilmem için ideal =)

    YanıtlaSil
  2. 1 dakika yaaa ben niye istemiyorum ki kitap senden:) E ben ilk siparişi veriyim o zaman canım...
    Mor isimsiz kitabı çok merak ediyorum aslında... ismi görünmüyo ya insanda merak uyandırıyo:) Bi de "Kayıp Şeyler Ülkesi" kitabını merak ettim.. ikisinden birisini (sen hangisini istersen) bendeki kitaplarla takas edebiliriz:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...