Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




8 Aralık 2014 Pazartesi

"Pera Günlükleri" Çekiliş Sonucu :)

1 Kitap 1 Mektup etkinliklerine o kadar çok katılım oluyor ki isimleri yazarken kolum yoruluyor; dile kolay tam 5 kişi :))
Ben eğleniyorum ve öğreniyorum ya sanırım önemli olan da bu.
Bu sefer kazanan instagram hesabından yorum bırakan "kavunyiyenkedi" oldu. Normalde sadece blog yorumlarını kabul ediyordum ancak bu yorum çok güzeldi, onu da çekilişe eklemiştim.
Katılan herkese çok teşekkürler ve sevgiler...


4 yorum:

  1. Ben çok teşekkür ederim. Elif' in ellerini öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna bayıldım Eda(kardeşimin adı :) Umarım Pera Günlüklerini sen de çok seversin.. Mutlu Günler, kargon yarın yolda :)

      Sil
  2. aaaaa ben bu etkinliği kaçırmışım:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...