Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




25 Aralık 2014 Perşembe

Şükretmek...

Bir şeyler yazsam mı yazmasam mı ikilemde kaldım ama son anda taslaklara kaydetmezsem bu yazı da burada dursun.
Halbuki aklımda ne yazılar vardı, hepsi bir anda silindi.
Çok sevdiğim bir arkadaşımla mesajlaştık bugün, öyle çocuklar laylaylom vs.
Derken akşam üzeri bir haber geldi ki oğluyla minik bir ev kazası yaşamışlar. (minik değil belki ama ben minik olduğuna inanmak istiyorum.)
Bir anda kanım dondu, çekildi, nefes alamadım, oturdum ağladım, çok üzüldüm. Hiç soğukkanlı biri değilimdir zaten, ne yapacağımı bile bilemedim.
Tabii ki tüm bu an'ları kapsayan o mühim cümle geldi aklıma: "sağlıktan gerisi boş"
Sahiden de öyle değil mi?
Hızlıca düşündüm.
İlk elediğim para, ev, araba, kariyer, iş hayatı oldu. Bunlar bence terazide nokta bile değil.
Geriye günlük koşturmaca kaldı ve o an elimizde kalanlar hatta belki de yaşarken yani içindeyken gözümüzden kaçanlar.
Sağlık olunca zaten mutluluk, huzur, keyif, neşe, dostluk da beraberinde gelmiyor mu?
Sağlık olmayınca tüm her şey bir anda silinmiyor mu?
Tatlı miniğin de yarın doğum günü, upuzun sağlıklı ve mutlu yaşlar dilerim sana, sevdiklerin hep yanında olsun, Elifle güzel güzel oynayın.
Aklıma geldi de-ki aslında pek de çıkmıyor- şükredecek o kadar çok şey var ki...
Nefes almamız, sevdiklerimiz, sağlığımız, cıvıldayan kuşlar, yeşeren ağaçlar, tenceredeki yemek, gökteki bulut, suya düşen damla, okuduğumuz kitaplar, algılama gücümüz, hayatı yaşama arzumuz, tüylü kedimiz, yavrularımız... Bitiremedim bile.
Daha da yazamayacağım zaten, bu yazı da burada dursun.
Allah tüm bebişleri korusun. Amin.

* Bir de yazılarını çok sevdiğim Deli Anne'nin "Yaşama Sevinci" yazılarını okuyun derim.

4 yorum:

  1. İnşallah son olsun miniğin yaşadığı :( ben de zaten ağlak hassastım yavrum olunca daha da arttı.. hele konu çocuksa tam zırıldakım...
    şükredecek milyonlarca şeyimiz var..
    aslında bir psikolog demişti..hergün mutlaka şükür listesi yapmak çok iyi gelirmiş..şükür günlüğü yani..ben bi ara yazıyordum sonra bıraktım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklı bir liste cidden..yazmak insana iyi gelebilir.

      Sil
  2. Bizler şükür etmiyoruz, yada bence yeteri kadar şükür etmiyoruz sanırım. Çoğu zaman düşünüyorum da küçücük şeyleri sorun ediyor ama küçücük güzellikleri anlayamıyoruz. Binlerce Şükür Yaradanıma Rabbime bugünlerimiz için , çok şükür bin şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın.. gün içerisinde küçük çıkmazlarda kaybolabiliyoruz bazen.. şükretmek güzel bir şey :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...