Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




29 Kasım 2016 Salı

Eva Luna'dan

Kitabı az önce bitirdim.
Hakkında uzun uzun yazmak istiyorum ama ne yazsam sanki eksik kalacak.
Hikayeyi sevmek bir yana hikayenin anlatılış tarzına hayran kaldım.
Allende'yi alıp böğrüme bastım.
Sırada ya Eva Luna Anlatıyor ya da Ruhlar Evi olacak, henüz karar vermedim.
Bu kitabı bana hediye eden canım Leylak Dalı Nurşen Abla'ma buradan kocaman sarılır ve yeniden çok teşekkür ederim.

Kitaptan:

" Nasıl yapıyorsun? Yani insan nasıl yazı yazar?"

"Becerebildiğim kadarını yapmaya çalışıyorum. Gerçek, her zaman ölçemediğimiz, çözemediğimiz bir karmaşa, çünkü her şey aynı zamanda oluyor. Seninle ben burada konuşurken, arkanda Kristof Kolomb, Amerik'yı keşfediyor ve vitraylı pencerede onu karşılayan aynı yerliler bu odadan birkaç saat uzaklıktaki bir ormanda hala çıplak geziyorlar, bundan yüzyıl sonra da orada olacaklar. İşte ben bu labirentte bir yol açmaya, o kargaşaya biraz düzen getirmeye, yaşamı daha dayanılır kılmaya çabalıyorum. Yazarken, yaşamı olmasını istediğim gibi anlatıyorum."

En sevdiğim karakter: Mimi ve Riad Halabi oldu.

En çok neyi sevdin diye soracak olursanız,
Ateşin başında Rolf Carle'nın Eva'ya "Bana daha önce hiç anlatmadığın bir masalı anlat" demesinin üzerine Eva'nın "Rolf Carle" masalı ve Rolf'un ateşin başında öyle kalakalması.
Bu bana ne hissettirdi,
Etrafımızda olup bitenlerle fazla ilgiliyiz, asıl önemli olan KENDİ HİKAYEMİZ! 

Ben böyle yorumladım...
Teşekkürler Eva :)

8 yorum:

  1. Kitaptan alınan mesaj çok değerli :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de seni kucaklarım, hem de kocaman :) İnstagrama da yazdım ya "Eva Luna Anlatıyor" da benden gelsin,tam olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi veee en kısa sürede inşallah okuyacağım.
      Dırın dırın :))

      Sil
  3. OKuyorsun okuyorsun bir de okuduklarını böyle güzel betimleyip süsleyip anlatabiliyorsun ya.... bu yönünü çok takdir ediyorum..
    bense okuyorum ve sadece okuduklarımdan bölümler koyabiliyorum bloga :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz elimizden geldiği kadarını yapıyoruz, yüklenme kendine :) Senin bol fotolu yazılarına da ben iç geçiyorum :)

      Sil
  4. Kitap yorumların gerçekten o kadar etkili ki, insanı almak için tetikliyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...