Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




16 Haziran 2013 Pazar

Bilkentte Film Müzikleri Konseri :)

Buika konseri dolayısıyla bahsetmişim biraz müzikle olan "inanılmaz" ilişkimden.
Konserlerde -ne yapayım- biraz sıkılsam da yine de konu "film müzikleri" olunca kendimizi Bilkentte bulduk.
Benim müziği izleyememe gibi bir özrüm olduğu bir kere daha onaylandı.
Konserin, dinleyebildiğim kadarı gerçekten hoştu/keyifliydi.


Ancak ben müziği fonda dinlemekten hoşlanıyorum sanırım. Eğer sahnede opera/bale yoksa yalın bir müzikle sıkılabiliyorum.
Bilkentteki Odeon sahnesine daha önce gitmemiştim. Yarı açık havanın hafif rüzgarlı etkisiyle uyuduğum yerlerde soğuk ile uyandım.
Sanmayın ki konser kötüydü; tam tersine gayet güzeldi.
Vurmalı çalgıların olmasını da destekliyorum, insanı kendine getiriyor:)

Programda:
-Indiana Jones
- Mısır Prensi
- Titanic
- Star Wars
- Misyon
- Gladyatör
- Frantic
- E.T.
- Superman
- Bir Geyşa'nın Anıları
- Evita
- Görevimiz: Tehlike
- Schindler'in Listesi
- 007 James Bond
- Cennet Sineması
- Karayip Korsanları vardı.

Emeği geçen tüm çalışanlara/üfleyenlere/vurmalılara herkese teşekkürler
Toplamda 2,5 saat süren konserden bazı videolar da vardı ancak ben sayfaya yükleyemedim, bir hata oluştu..
Ancak youtube'dan "Görevimiz Tehlike" müziği ekleyebildim :)


Bilkent Odeon'u merak edenler için;
27 Haziran perşembe günü La Boheme
4 Temmuz perşembe günü "6. Türkiye Klasik Gitar Buluşması Açılış Konseri" olduğunu da duyurayım.

*Bugün kendimi yazmaya verdim, fark etmişsinizdir. Aklımda bir dolu konu vardı paylaşmak istediğim ve vaktim de varken, hazır bilgisayar da bana kalmışken  fırsatı kaçırmayayım dedim :)

HERKESE MUTLU HAFTA SONLARI, KEYİFLİ GÜNLER :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...